• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management

Artificial Intelligence for Customer Relationship Management

Keeping Customers Informed

Boris Galitsky
Paperback | Engels | Human-Computer Interaction
€ 179,45
+ 358 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Introduction.- Distributional Semantics for CRM: Making word2vec Models Robust by Structurizing Them.- Employing Abstract Meaning Representation to Lay the Last Mile towards Reading Comprehension.- Summarized Logical Forms for Controlled Question Answering.- Summarized Logical Forms based on Abstract Meaning Representation and Discourse Trees.- Acquiring New Definitions of Entities.- Inferring Logical Clauses for Answering Complex Multi-hop Open Domain Questions.- Managing Customer Relations in an Explainable Way.- Recognizing Abstract Classes of Text Based on Discourse.- Conversational Explainability for CRM

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
445
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030521691
Verschijningsdatum:
9/12/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
639 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 358 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.