Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents the results of the second workshop on Neural Adaptive Control Technology, NACT II, held on September 9-10, 1996, in Berlin. The workshop was organised in connection with a three-year European-Union-funded Basic Research Project in the ESPRIT framework, called NACT, a collaboration between Daimler-Benz (Germany) and the University of Glasgow (Scotland).The NACT project, which began on 1 April 1994, is a study of the fundamental properties of neural-network-based adaptive control systems. Where possible, links with traditional adaptive control systems are exploited. A major aim is to develop a systematic engineering procedure for designing neural controllers for nonlinear dynamic systems. The techniques developed are being evaluated on concrete industrial problems from within the Daimler-Benz group of companies.The aim of the workshop was to bring together selected invited specialists in the fields of adaptive control, nonlinear systems and neural networks. The first workshop (NACT I) took place in Glasgow in May 1995 and was mainly devoted to theoretical issues of neural adaptive control. Besides monitoring further development of theory, the NACT II workshop was focused on industrial applications and software tools. This context dictated the focus of the book and guided the editors in the choice of the papers and their subsequent reshaping into substantive book chapters. Thus, with the project having progressed into its applications stage, emphasis is put on the transfer of theory of neural adaptive engineering into industrial practice. The contributors are therefore both renowned academics and practitioners from major industrial users of neurocontrol.