Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A volume in Studies in the History of Education Series Editor: Karen L. Riley, Auburn University at Montgomery How do people use education to respond ...Lees meer
A volume in Studies in the History of Education Series Editor Karen L. Riley, Auburn University at Montgomery Educational Research, The National Agend...Lees meer
Social Reconstruction as a philosophy, stream of thought or "official program" ois often synonymous with Depression-era Progressivism. But, Social Rec...Lees meer
A volume in Studies in the History of Education Series Editor: Karen L. Riley, Auburn University at Montgomery This book is designed to be used at a m...Lees meer
This volume covers significant highlights in the history of gifted education, addressing significant contributors to the field, important political an...Lees meer
A volume in Studies in the History of Education Series Editor: Karen L. Riley, Auburn University at Montgomery Conflict and Resolution: Progressive Ed...Lees meer
This long awaited biography of Harold Rugg is a dramatic and compelling story with profound implications for today's educators. Harold Rugg, one of th...Lees meer
A volume in Studies in the History of Education Series Editor Karen L. Riley, Auburn University at Montgomery This volume, The New Social Studies: Peo...Lees meer
ABOUT THE BOOK The book is entitled History Wars and the Classroom: Global Perspectives and examines how ten separate countries have experienced debat...Lees meer
The idea for this volume arose out of a need for a treatment of the interplay between language and ethnonationalism within both formal and nonformal e...Lees meer
Founding documents-namely, the 1916 Report on Social Studies-is the focus of John Dewey and the Dawn of Social Studies: Unraveling Conflicting Interpr...Lees meer