Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Retailer's buying power has significantly increased in recent years as a result of a process of market concentration. As vertical relationships in mar...Lees meer
Studies of the organisation and location of retailing activity have played a central role in the emergence of urban geography as a major area of acade...Lees meer
The shopping centre has become an established feature of urban structure over the past thirty years. Development of centres has been rapid and little ...Lees meer
Retailer's buying power has significantly increased in recent years as a result of a process of market concentration. As vertical relationships in mar...Lees meer
Changes in the philosophy of planning and the political influences behind it have led to an increasingly ambivalent approach to retail and commercial ...Lees meer
This textbook provides an up-to-date, comprehensive and fully integrated treatment of retailing as a) and industry, b) a force shaping social attitude...Lees meer
This book is concerned with the spatial aspects of the distributive trades. It provides a comprehensive insight into the relationship between consumer...Lees meer