Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Urban Events, Place Branding and Promotion explores the phenomenon of place event marketing, examining the ways in which events are used to brand and ...Lees meer
This book explores the fascinating phenomenon of place event marketing in the Asia Pacific region. It examines procedures in the promotion and brandin...Lees meer
This book explores the fascinating phenomenon of place event marketing in the Asia Pacific region. It examines procedures in the promotion and brandin...Lees meer
This book provides theoretical and empirical perspectives on the urban impact of mega-events globally. It takes mega-events as an instance to analyse ...Lees meer
This book provides a comparative analysis of shrinking cities in a broad range of postsocialist countries within the so-called Global East, a liminal ...Lees meer
This book provides a comparative analysis of shrinking cities in a broad range of postsocialist countries within the so-called Global East, a liminal ...Lees meer
This book proposes the idea of interstitial space as a theoretical framework to describe and understand the implications of in-between lands in urban ...Lees meer
This book explores theoretical concepts of strategic promotion and place branding in cities. It outlines the issues associated with strategic manageme...Lees meer
Featuring up-to-date and insightful analyses and comparative case studies from a plethora of countries, this timely book explores 'ideal' socialist ci...Lees meer
This book provides theoretical and empirical perspectives on the urban impact of mega-events globally. It takes mega-events as an instance to analyse ...Lees meer
This book explores the changing approaches to urban common good in Central and Eastern Europe after 1989. The question of common good is fundamental t...Lees meer
This book presents multidimensional socio-economic transformations taking place in the post-socialist cities located in selected countries of the Cent...Lees meer
Urban Events, Place Branding and Promotion explores the phenomenon of place event marketing, examining the ways in which events are used to brand and ...Lees meer
This book explores theoretical concepts of strategic promotion and place branding in cities. It outlines the issues associated with strategic manageme...Lees meer