Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates an...Lees meer
This book is the second volume in the Palgrave Studies in Political Marketing and Management series to focus on political marketing and management in ...Lees meer
This book focuses on the U.S. presidential election spectacle, from the primaries through to the November 2020 election and the subsequent events lead...Lees meer
This book looks at how both advocacy groups in New Zealand and Australia use political marketing to conduct advocacy and support Israeli and Palestini...Lees meer
Political Branding Strategies tells the story of branding by the Australian Labor Party across seven years and three brands - Kevin07, The Real Julia ...Lees meer
This book offers a fresh take on the dynamics of the 2021 Canadian federal election by focusing on elements pertinent to political marketing and brand...Lees meer
This book explores how contemporary governing leaders can overcome the typical trend of losing a public support in power by following more effective c...Lees meer
Public opinion research has been under a great deal of criticism over the last few years as it failed to accurately predict a series of important outc...Lees meer
Each chapter of this book has been specifically commissioned to focus on one of these aspects of the campaign (targeted campaigning, branding, core me...Lees meer
This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates an...Lees meer
This book focuses on the emergence of new frames of political engagement underpinned by concepts in marketing, management, and organisation. It goes b...Lees meer
This book explores how public opinion is used to design, monitor and evaluate government programmes in Australia, Canada, New Zealand, and the United ...Lees meer
This book reveals the market research, strategy, branding and communication behind the unpredictable 2017 New Zealand election result which saw Jacind...Lees meer
Public opinion research has been under a great deal of criticism over the last few years as it failed to accurately predict a series of important outc...Lees meer
This book explores how contemporary governing leaders can overcome the typical trend of losing a public support in power by following more effective c...Lees meer
This book explores how public opinion is used to design, monitor and evaluate government programmes in Australia, Canada, New Zealand, and the United ...Lees meer
This book focuses on the emergence of new frames of political engagement underpinned by concepts in marketing, management, and organisation. It goes b...Lees meer
This book explores the 2019 Canadian Federal Election through a political marketing framework. Justin Trudeau's leadership appeal, coupled with the di...Lees meer
Political uncertainty and instability characterise many regions around the world and, increasingly, can be observed in more established democracies. T...Lees meer
This book explores how experienced party organisers in the UK work to recruit and to retain party activists for local campaigning. Local door-to-door ...Lees meer
Exploring the new era of political advertising beyond television and print, this book focuses on the mediums of the new millennia that are transformin...Lees meer