Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents a systematic literature review of 156 published papers on business model innovation (BMI). The aim is to identify and integrate the...Lees meer
Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. This new space for compa...Lees meer
This book presents a systematic literature review of 156 published papers on business model innovation (BMI). The aim is to identify and integrate the...Lees meer
This book describes how a deeper knowledge and understanding of cultural differences represents a meaningful and useful tool for management of compani...Lees meer
Companies and policy makers are prioritizing environmental, social, and governance goals as part of their strategies. Academic research has started to...Lees meer
This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate no...Lees meer
This monograph seeks to identify the mechanism that successfully guides the continuity of the family business through generations. Different perspecti...Lees meer
The aim of this book is to offer up-to-date insights into the challenges for international firms represented by managing their marketing mix in "dista...Lees meer
Analyzing the relationship between the arts and business, this book offers an in-depth perspective on the increasingly common art-based strategies ado...Lees meer
Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. This new space for compa...Lees meer
This book proposes that, within the automotive industry, revised marketing principles and innovative marketing strategies are needed to address more e...Lees meer
There are many definitions of eHealth and no consensus around the underlying idea. Most contributions on eHealth focus on informatic, public health, l...Lees meer
This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate no...Lees meer
Companies and policy makers are prioritizing environmental, social, and governance goals as part of their strategies. Academic research has started to...Lees meer
This book describes how a deeper knowledge and understanding of cultural differences represents a meaningful and useful tool for management of compani...Lees meer
Strategic agility is a fast-growing paradigm for strategic thinking and strategy-making that is finding increasing acceptance both in academia and pra...Lees meer
Analyzing the relationship between the arts and business, this book offers an in-depth perspective on the increasingly common art-based strategies ado...Lees meer
This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approac...Lees meer
1. Introduction: A Multi-Level Cultural Contexts Framework.- 2. Marketing in "Distant" Countries.- 3. A Review of Culture-Bound Approaches to Internat...Lees meer
This monograph seeks to identify the mechanism that successfully guides the continuity of the family business through generations. Different perspecti...Lees meer
This monograph offers a thorough review of four decades of research on early internationalizing firms, focusing on Born Globals and International New ...Lees meer
There are many definitions of eHealth and no consensus around the underlying idea. Most contributions on eHealth focus on informatic, public health, l...Lees meer
This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approac...Lees meer