Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experie...Lees meer
Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experie...Lees meer
A strong relationship between sport fans and teams is an essential component for the success of the sport brand. This book provides an in-depth examin...Lees meer
Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts is part of the Lexington Books Integrated Marketing Communication (IMC) series. The au...Lees meer
This book uses an integrated marketing communication perspective to examine the brand of the celebrity as it is brought into the American political sy...Lees meer
This book uses an integrated marketing communication perspective to examine the brand of the celebrity as it is brought into the American political sy...Lees meer
In this book, Christina L. McDowell Marinchak and Sarah M. DeIuliis explore ways to unite corporate communication and integrated marketing communicati...Lees meer
Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts introduces risk and crisis within the context of IMC, the culture centered approach to...Lees meer