Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels. Due to the fact that the developm...Lees meer
Lambert Scheer identifiziert die relevanten Koordinationsmechanismen von Unternehmensnetzwerken und analysiert, durch welche Einflussfaktoren diese Me...Lees meer
Matthias Schu examines three main topics in his research: The intention of store-based retail and wholesale companies to open up an own online channel...Lees meer
Lukas Morbe sheds light on important antecedents of international retailers' local performance including international strategies and their local impl...Lees meer
Julia Weindel provides novel implications for researchers and managers by first identifying the sector-specific main levers of retail brand equity. Se...Lees meer
Frank Hälsig entwickelt und überprüft mittels seiner empirischen Studie in fünf Einzelhandelsbranchen ein umfassendes Wirkungsmodell, welches die Einf...Lees meer
Marketers and retailers have to understand how to manage different consumer perception levels of retail brands, which have a major determining role on...Lees meer
In this book, the drivers and barriers that motivate or inhibit consumers to participate in e-commerce are investigated, differentiating between the e...Lees meer
Retail firms have internationalized aggressively, first into developed countries and then into developing countries. Doing business in emerging countr...Lees meer
In this book, Tobias Röding addresses the topic of technology use along different touchpoints in context of different services in retailing, both in o...Lees meer
Amelie Winters investigates omni-channel strategies in retail and provides new insights and important implications for researchers and managers based ...Lees meer
Die laufenden Innovationen im Bereich der Kommunikationstechnologien ermöglichen es den Unternehmen, durch immer neue Formen der Kommunikation wie z. ...Lees meer
Christoph Schröder does one of the first attempts to analyze format transfers within the scope of different strategies, format elements, countries and...Lees meer
Digital products are intangible goods, mainly presented visually and acoustically to consumers in the form of videos, images, texts, and music that ca...Lees meer
Matthias Schu examines three main topics in his research: The intention of store-based retail and wholesale companies to open up an own online channel...Lees meer
Due to industrialization, globalization, and digitalization food-related life is becoming increasingly complex. The abundance of (unhealthy) food, in ...Lees meer
Immer mehr Unternehmen messen dem Aufbau einer starken Corporate Brand eine hohe Bedeutung zu. International tätige Unternehmen betreiben in ihrem Hei...Lees meer
With growing international business, small and medium-sized enterprises (SMEs) have been faced with increased competition, but also with enhanced oppo...Lees meer
Andreas Zehetner untersucht Effekte von emotionaler Intelligenz (EI) auf die Performance im technischen Vertrieb. Seine Ergebnisse zeigen, dass Verkau...Lees meer
Die Erforschung der Bedeutung von Musik für das Marketing und die Käuferverhaltensforschung hat erst eine kurze Tradition. Im Rahmen einer empirischen...Lees meer
A progress in technologies, the increasing expansion and use of digital environments lead to remarkable shifts of business activities. These transform...Lees meer
Florian Dorner legt eine umfassende Analyse der aktuellen Kommunikationsform 'Advertorials', die redaktionell bearbeitete Texte und Werbung kombiniert...Lees meer
This explorative, primary data-based study provides findings on the first nearly two decades of the emerging supermarket industry in Bangladesh, in pa...Lees meer
Event marketing is a powerful tool of brand communication and used within many different fields. Florian Neus extends the existing scientific literatu...Lees meer