Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys,...Lees meer
Planning is a critical process when starting a new business or introducing a new product. This book shows how to execute a feasibility study to enable...Lees meer
Guides you step-by-step through the complicated process of determining the feasibility of marketing a new product or service. Using ten real-life case...Lees meer
This guide provides instructions for creating a marketing plan suited to particular businesses, products, services, or brands. It describes the variou...Lees meer
Planning is a critical process when starting a new business or introducing a new product. This book shows how to execute a feasibility study to enable...Lees meer
The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys,...Lees meer
Covers all terms and examines all aspects of advertising. Laid out in an easy to use alphabetical format which allows you to effortlessly access and u...Lees meer
Clarifies foundational marketing concepts and terms as they relate to church and religious organizations. From social cause marketing to measuring att...Lees meer