Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Inspire your people and achieve breakthrough productivity Packed with inside tips on achieving performance levels once thought unattainable, How to Ma...Lees meer
«Indispensable pour tout manager.» Vente directe «Une démonstration vivante... pédagogiquement agréable.» Les Échos «Pour mieux vivre sa vie professio...Lees meer
Rather crawl across broken glass than do performance appraisals? You have lots of company! Learn to manage performance, from goal setting to performan...Lees meer
THE RIGHT PHRASE FOR EVERY SITUATION . . . EVERY TIME The ability to craft an employee review that is meaningful and change-driven is what separates a...Lees meer
Comment conduire des réunions qui stimulent les performances de son équipe et en assurer le suivi par une évaluation claire des résultats ? Comment fa...Lees meer
Have you ever been shocked by a harsh or angry reaction from a spouse? A parent? Or a co-worker? Even when you are trying to be helpful and sympatheti...Lees meer
President John F. Kennedy once said: "Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country". This captures the essence of ef...Lees meer
If difficult, angry, hostile, manipulative and problematic customers are your problem, here's the solution. Quickly, answer these questions to see if ...Lees meer
The research on successful relationships and marriages is clear. It's not WHAT you argue about, but what you SAY, that predicts whether your relations...Lees meer
Rather crawl across broken glass than do performance appraisals? You have lots of company! Learn to manage performance, from goal setting to performan...Lees meer
Translated into 16 languages! The reader-friendly, icon-rich Briefcase Books series is must reading for all managers at every level. All managers, whe...Lees meer
You give feedback every day, even if you aren't realizing it. Whether it's with a spouse, your child, a co-worker, or an employee, or if you are a tra...Lees meer
Learn to: save time dealing with unreasonable customers reduce intensity of customer anger increase safety of employees and customers reduce stress re...Lees meer
The average manager doesn't have time to take classes or read lengthy volumes on managing techniques. Instead, you need to know right now what to say ...Lees meer
THE RIGHT PHRASE FOR EVERY SITUATION . . . EVERY TIME Real success is about the future, not the past. As a supervisor, you'll be most effective if you...Lees meer
The Right Phrase forEvery Sales Situation A powerful command of words is the number one requirement for succeeding in the field of sales. Whether you'...Lees meer
Teachers, principals, school administrators, even school support staff know that it "takes a village to educate a child". Unfortunately, educators, pa...Lees meer
THE RIGHT PHRASE FOR EVERY SITUATION . . . EVERY TIME You've heard it a million times: "The customer is always right." But let's face it--sometimes th...Lees meer
Are you bedeviled by your difficult customer? Are angry or emotional customers taking out their fears and frustrations on you? Do you find yourself "t...Lees meer
Un guide pour apprendre à coacher, motiver, souder une équipe et améliorer son investissement, notamment grâce à la gestion de ses performances et à u...Lees meer
Évaluation . Motivation . Coaching Comment conduire des réunions qui stimulent les performances de son équipe et en assurer le suivi par une évaluatio...Lees meer