Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Between 2002 and 2006 six of London's bus companies put into service 390 articulated 'bendy' buses on twelve routes for Transport for London. During w...Lees meer
In 1970, around 3,000 RTs were still in service in the UK's capital. However, by 1984, transport in London was changing beyond recognition and would c...Lees meer
The 1970s were among London Transport's most troubled years. Prohibited from designing its own buses for the grueling conditions of the capital, LT wa...Lees meer
After the successful six-year production run of its B7TL low-floor double-decker had been curtailed in London by increasing noise problems, Volvo deve...Lees meer
Developed by Alexander Dennis in 2005 as an all-encompassing replacement for the Dennis Trident and its two bodies, the Plaxton President and Alexande...Lees meer
Propelled towards the end of the 1990s by accessibility imperative requiring low floor buses both in London and the rest of Britain, Dennis developed ...Lees meer
Mainstay of London Buses Ltd's fleet into the 1990s, London's MCW Metrobus fleet of M class remained almost completely intact by the time of privatisa...Lees meer
Already depleted by withdrawals in the London Buses Ltd era, the Leyland Titan fleet of T class was divided upon privatization between three new compa...Lees meer
Vilified as the great failure of all London Transport bus classes, the DMS family of Daimler Fleetline was more like an unlucky victim of straitened t...Lees meer
Dissatisfied with the reliability of its AEC Merlin and Swift single-deck buses, London Transport in 1973 purchased six Leyland Nationals for evaluati...Lees meer
At the turn of the century, Volvo found itself in a three-way tussle with Dennis and DAF to design and produce Britain's first low-floor double-deck b...Lees meer
Following on from London Bus Routes One By One: 1-100 , London Bus Routes One By One: 101-200 , London Bus Routes One By One: 201-300, and London Bus ...Lees meer
Following on from London Bus Routes One by One: 1-100 , London Bus Routes One by One: 101-200 and London Bus Routes One by One: 201-300 , this fourth ...Lees meer
Following on from London Bus Routes One By One: 1-100 and London Bus Routes One By One: 101-200 , this third volume in the series explores what used t...Lees meer
The last decade of Routemaster bus operation in London saw over seven hundred surviving RMs and RMLs divided between several new companies following t...Lees meer
Though they seem as immutable and traditional as the city they serve, London's bus routes are always changing. From the regular update of bus types to...Lees meer