Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the 21st century, marketing is up for dramatic change - and the CMO role is changing with it. 20th-century marketing was defined by mass production...Lees meer
Im 21. Jahrhundert befindet sich das Marketing inmitten eines dramatischen Wandels - und mit ihm die Rolle des CMO. Das Marketing des 20. Jahrhunderts...Lees meer
Are the promises of salvation made by digital technologies threatening to turn into the opposite? How can the various issues our societies face these ...Lees meer
Parallelwelten (parallel worlds) are worlds invisible to anyone not part of them. More and more, our reality is defined through digital products, whic...Lees meer
Drohen die Heilsversprechen digitaler Technologien ins Gegenteil umzuschlagen? Wie können die verschiedenen Probleme gelöst werden, vor denen unsere G...Lees meer
In the 21st century, marketing is in the midst of dramatic change - and the CMO role is changing with it. The marketing of the 20th century was define...Lees meer