Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is 'the marketing mix'? Is marketing a concept, function or process? How do you construct a good SWOT analysis? What are the strategic marketing ...Lees meer
This helpful text clearly sets out the very best, state-of-the-art strategies in key account management. The authors provide the tools and processes f...Lees meer
Marketing in a Nutshell is an easy-to-use quick reference source for non-marketing specialists. Designed as a dip-in guide, this accessible book will ...Lees meer
Provides an answer to the challenge of creating marketing plans that produce improved bottom-line results. This work highlights key misunderstandings ...Lees meer
When you launch an application on the web, every hacker in the world has access to it. Are you sure your web apps can stand up to the most sophisticat...Lees meer
To manage key accounts profitably you need strategic planning that works. This book is the definitive guide to achieving this based on the unmatched p...Lees meer
Provides an introduction to the principles and reality of strategic key account planning. This book delivers: descriptions of the various techniques a...Lees meer
This book covers all of the core topics in marketing and is written and designed specifically for the needs of MBA students. Assuming no prior knowled...Lees meer
First published in 1995. This pocket guide is a cartoon book with a serious message -it explores the world of commercial transactions: selling product...Lees meer
FINALIST : Business Book Awards 2019 - Sales and Marketing Category Virtually all consumer-facing businesses talk about putting the customer first, bu...Lees meer
First published in 1995. This pocket guide is a cartoon book with a serious message -it explores the world of commercial transactions: selling product...Lees meer
Market Segmentation: How to do it and how to profit from it, revised and updated 4th Edition is the only book that spells out a totally dispassionate,...Lees meer
A primer for marketing professionals and students, the second edition of Malcolm McDonald On Marketing Planning provides a clear guide to marketing pl...Lees meer
The latest edition of the leading and internationally bestselling text on marketing planning In the newly revised ninth edition of Marketing Plans , a...Lees meer
FINALIST : Business Book Awards 2019 - Sales and Marketing Category Virtually all consumer-facing businesses talk about putting the customer first, bu...Lees meer
Website security made easy. This book covers the most common ways websites get hacked and how web developers can defend themselves. The world has chan...Lees meer
Malcolm McDonald on Key Account Management explores the challenges of winning, retaining and developing key accounts. Key accounts are customers who h...Lees meer
This is a major revision of the highly successful first edition of Market Segmentation . In today's marketplace, effectively segmenting the market in ...Lees meer
A fully revised and updated 8th edition of the highly renowned international bestseller The 8th edition of this highly acclaimed bestseller is thoroug...Lees meer
This second edition of Marketing Accountability, now transformed to Marketing Value Metrics , introduces and guides readers through a metrics model de...Lees meer
Assuming no prior marketing knowledge, Marketing: A Complete Guide provides a concise yet comprehensive view of marketing within the context of busine...Lees meer
Competitive Marketing Strategy for Europe is unique in its application of strategy concepts to European business. It studies the competitive positions...Lees meer
The New Marketing presents a comprehensively revised blueprint for the marketing process developed by Malcolm McDonald and Hugh Wilson to address seco...Lees meer
Marketing Planning for Services is the answer to the challenge of creating marketing plans that produce significantly improved bottom-line results. It...Lees meer