Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Jo Caudron is als ondernemer gepassioneerd door technologie en media. Hij is een veelgevraagd spreker op het vlak van digitale en sociale media en adviseert grote bedrijven in binnen- en buitenland. Zijn gedreven vertelstijl inspireert iedereen bij wie de media nauw aan het hart liggen.
Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een org...Lees meer
For over twenty years sectors have been changing in the wake of digital disruption. Today banks, retailers, the media, taxi firms and so many other or...Lees meer
Al meer dan twintig jaar veranderen sectoren onder impuls van digitale disruptie. Banken, retailers, de media, taxibedrijven en zovele andere organisa...Lees meer
Zijn tv, radio, kranten en magazines ten dode opgeschreven? Verbaast het je dat de businessmodellen van de klassieke media op de helling staan? Het co...Lees meer
Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een gimmick. Het digitale verandert nu de essentie van een org...Lees meer
De wereld bevindt zich op een keerpunt. Voor het eerst in onze recente geschiedenis is er een overheersend gevoel dat mens, maatschappij en economie o...Lees meer
De wereld bevindt zich op een keerpunt. Voor het eerst in onze recente geschiedenis is er een overheersend gevoel dat mens, maatschappij en economie o...Lees meer
Al meer dan twintig jaar veranderen sectoren onder impuls van digitale disruptie. Banken, retailers, de media, taxibedrijven en zovele andere organisa...Lees meer
Over ons kijkgedrag Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de hui...Lees meer