Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Understand the next level of marketing The new model for marketing- Marketing 3.0 -treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-di...Lees meer
Marketing hat heute nicht mehr nur den Kunden als Käufer, sondern den Menschen als Ganzes im Blick. Kunden sind Menschen, die soziale Verantwortung üb...Lees meer
Marketing has changed forever--this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generati...Lees meer
Zeitgemäßes Marketing: digital statt traditionell Geschrieben von den weltweit führenden Marketingkoryphäen, beantwortet dieses Buch alle Fragen zu ge...Lees meer
Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Phili...Lees meer
Un véritable mode d'emploi du marketing technologique, tant pour les étudiants, pour les spécialistes du marketing que pour ceux des technologies du f...Lees meer
Markenschuhe für den eigenen Videospielavatar, Augmented Reality im Wohnzimmer zur Planung des nächsten Möbelkaufs: Im Metamarketing werden traditione...Lees meer
Markenschuhe für den eigenen Videospielavatar, Augmented Reality im Wohnzimmer zur Planung des nächsten Möbelkaufs: Im Metamarketing werden traditione...Lees meer
Rediscover the fundamentals of marketing along with the rise of metamarketing from the best in the business In Marketing 6.0, the celebrated promoter ...Lees meer
Un outil pour comprendre les changements dans le domaine du marketing à l'heure du développement du big data et de la création de produits et de servi...Lees meer
Présentation du marketing technologique, nouvelle approche du marketing moderne consistant à utiliser les technologies pour répondre aux besoins des c...Lees meer
« Personne n'est autant à l'écoute du pouls du marketing que Philip Kotler. Sa capacité à identifier et à interpréter de nouvelles tendances et dévelo...Lees meer
La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramente diferenciadas: la era de la agricultura, la era industrial y la era de la informació...Lees meer
Neues vom Marketing-Großmeister Drei tiefgreifende Entwicklungen prägen die Zukunft des Marketing: drastischer technologischer Fortschritt, veränderte...Lees meer
Neues vom Marketing-GroßmeisterDrei tiefgreifende Entwicklungen prägen die Zukunft des Marketing: drastischer technologischer Fortschritt, verändertes...Lees meer
Zeitgemäßes Marketing: digital statt traditionellGeschrieben von den weltweit führenden Marketingkoryphäen, beantwortet dieses Buch alle Fragen zu gel...Lees meer