Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Une présentation des outils nécessaires pour construire et gérer des marques qui portent des valeurs et donnent du sens, en s'appuyant sur des cas d'e...Lees meer
Cet ouvrage explique comment mettre en place une stratégie de marque employeur, comment en développer le capital auprès des consommateurs et comment l...Lees meer
Une analyse des pratiques de gouvernance au sein des coopératives : stratégie, management des ressources humaines, valorisation et évaluation, marketi...Lees meer
Cet ouvrage explique comment mettre en place une stratégie de marque employeur, comment en développer le capital auprès des consommateurs et comment l...Lees meer
Propose d'identifier la représentation des marques et son évolution dans la mémoire du consommateur et permet de comprendre comment l'extension peut e...Lees meer
Au coeur de la marque La marque est au coeur de l'entreprise. Ressource unique, elle est porteuse de valeurs et de sens auprès des employés et des con...Lees meer
Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and...Lees meer
Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and...Lees meer