Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume is a series of studies of schooling in its social context. The intent is to reframe the policy debate of the 1980s by examining schooling ...Lees meer
In striving to reduce racial achievement gaps, schools and youth development programs are increasingly turning to youth mentoring programs. But how to...Lees meer
This provocative volume deals with one of the chief criticisms of ethnographic studies, a criticism which centres on their particularism or their insi...Lees meer
Taking a close look at the issue of the arts and school reform, this book explores in detail how the incorporation of the arts into the identity of a ...Lees meer
George W. Noblit is Professor of Social Foundations of Education with a joint appointment in Educational Leadership at the University of North Carolin...Lees meer
Ethnography is much more than a collection of research techniques. The paradigm wars in educational research have pushed qualitative methods to become...Lees meer
Drawing on a three-year post-critical ethnography, this volume counters deficit-based notions of disability to present a new social and dialogic theor...Lees meer
Taking a close look at the issue of the arts and school reform, this book explores in detail how the incorporation of the arts into the identity of a ...Lees meer
In striving to reduce racial achievement gaps, schools and youth development programs are increasingly turning to youth mentoring programs. But how to...Lees meer
This provocative volume deals with one of the chief criticisms of ethnographic studies, a criticism which centres on their particularism or their insi...Lees meer