Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Décrypte les mécanismes de la publicité et montre de quelle façon elle influence les pensées, le jugement et les comportements du consommateur. Avec d...Lees meer
Les scientifiques ont maintenant la preuve que la publicité agit sur le téléspectateur sans qu'il en soit conscient. Cet ouvrage explique les stratégi...Lees meer
Les scientifiques ont maintenant la preuve que la publicité agit sur le téléspectateur sans qu'il en soit conscient. Cet ouvrage explique les stratégi...Lees meer
Les auteurs détaillent les effets nocifs, aussi bien que bénéfiques, des principales technologies, contenus et pratiques numériques. Expliquant que, s...Lees meer
Cet ouvrage montre l'utilité de la méthode expérimentale face à la complexité des pratiques et des objets communicationnels pluridisciplinaires, tout ...Lees meer
Présentation rigoureuse et critique de la méthode expérimentale et de ses apports pour les recherches sur l'information et la communication. L'objecti...Lees meer
Anxiété, addiction, FOMO, stress, isolement social, hyper- narcissisme ou encore obésité, troubles de l'attention et du sommeil... Les smartphones, le...Lees meer