Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cor Molenaar is buitengewoon hoogleraar emarketing & Distance Selling aan de RSM./Erasmus Universiteit te Rotterdam en directeur van strategisch adviesbureau eXQuo Consultancy.
Customers don't come into a shop because they have to, because they have no choice; they enter voluntarily because it is practical, or attractive, or ...Lees meer
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar. ...Lees meer
Shops are facing tough times: recession, local legislation, parking problems, competition from the internet and the strong position of suppliers. Buyi...Lees meer
Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet. Hierdoor veranderen marktom...Lees meer
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24...Lees meer
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24...Lees meer
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en win...Lees meer
Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has oc...Lees meer
De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals gemeenten ...Lees meer
Demand-Driven Business Strategy explains the ways of transforming business models from supply driven to demand driven through digital technologies and...Lees meer
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en win...Lees meer
Retailers are in difficult times. The recession, global competition, government regulation and the growth of the Internet mean that costs are rising b...Lees meer
Demand-Driven Business Strategy explains the ways of transforming business models from supply driven to demand driven through digital technologies and...Lees meer
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar. ...Lees meer
Why Customers Would Rather Have a Smartphone than a Car explores some of the fundamental changes in consumer behaviour: Why do we buy less in shops an...Lees meer