Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications...Lees meer
Get a solid grasp of the methods, processes, and issues surrounding marketing communications and develop your career with an industry-leading text tha...Lees meer
�Butterworth-Heinemann�s CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful...Lees meer
Why should and how can organisations manage their reputations? All organisations, the executives who direct them, the employees who create value and t...Lees meer
The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical in...Lees meer
The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical in...Lees meer
Get a solid grasp of the methods, processes, and issues surrounding marketing communications and develop your career with an industry-leading text tha...Lees meer
Incorporating the big brand case studies, unique expert insights, and engaging learning features of the best-selling Marketing by Baines, Fill, and Ro...Lees meer
'Butterworth-Heinemann's CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful...Lees meer
Essentials of Marketing Communications offers a concise and student-friendly introduction to the principles and theories of marketing communications. ...Lees meer
How does Samsung use data to improve customers' omnichannel shopping experiences? How does Ipsos MORI develop cross-cultural market research insights ...Lees meer