Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertisin...Lees meer
This book argues that we are witnessing the emergence of 'commercial democracy' in which public relations, promotional culture and the media play a ne...Lees meer
This book argues that we are witnessing the emergence of 'commercial democracy' in which public relations, promotional culture and the media play a ne...Lees meer
Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created by advertisements in terms of: * Sex...Lees meer
This book investigates the relationship of secrecy as a social practice to contemporary media, news cultures and public relations. Drawing on Georg Si...Lees meer
Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created by advertisements in terms of: * Sex...Lees meer
Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertisin...Lees meer