In de huidige wereld met heel wat systemische problemen hebben leiders een nieuw kompas nodig; een kompas dat wijst in de richting van meer menselijkheid en meer maatschappelijke verbinding. Hoe zorg je als leidinggevende voor positieve impact en meer betrokkenheid, en hoe stoom je medewerkers klaar om op hun beurt mensgericht financiële en maatschappelijke doelstellingen te verenigen en waar te maken?
Positieve intelligentie (PQ) is dé vaardigheid die het verschil zal maken. Leiders met een hoog PQ houden medewerkers aan boord, zijn een mentor en een inspirerend voorbeeld, en zorgen voor zingeving. Ze leiden teams en organisaties naar een hoger niveau. Ze dragen bij tot het werkgeluk van hun medewerkers. Gelukkige medewerkers zijn productiever en dat leidt tot betere financiële én maatschappelijke resultaten.
In dit boek vind je alle ingrediënten en inzichten die bijdragen tot positieve intelligentie en hoe je die kunt ontwikkelen. Leer je eigen saboteurs te herkennen en hoe je ermee kunt omgaan. Word zo een leider die zijn of haar team of organisatie ‘future fit’ zal maken én zal bijdragen tot een betere wereld voor de komende generaties.
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.