Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.
Van lukraak naar doelgericht!
Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je daarvoor moet doen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media moet ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk toegepast. Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken: Naamsbekendheid vergroten Leads genereren Klanten behouden Klantenservice verbeteren Reputatie verbeteren Beïnvloeders betrekken Marktinzicht vergroten Risico’s beheersen Medewerkers werven Medewerkers betrekken Productiviteit verhogen Innovatie/ontwikkeling bevorderen