Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Zachary Eastwood-Bloom graduated from the Royal College of Art in 2010, where he studied ceramics and glass. His work explores diverse materials including ceramics, glass, bronze, jesmonite, sound and video. His interest lies in the intersections between the physical and the immaterial and the historical and the cutting-edge. He references classical imagery, adopts digital aesthetics and uses leading technologies. For one body of work, Eastwood-Bloom used 3D software to scan busts from the British Museum and the Royal Academy of Arts, which he digitally manipulated before 3D printing and casting into clay, the process transitioning from the physical through the digital and resulting back in the physical. Eastwood-Bloom has produced a public commission for the London o ce of Marex Spectron and is currently working on a commission for Aviva Investors in collaboration with Campbell Architects to create a work that will be integrated into the fac, ade and interior of a new building in Hanover Square. is catalogue was published by Pangolin London to coincide with their exhibition of Eastwood-Bloom's works in autumn 2017. It regroups many of his works and is introduced by Mark Miodownik.