Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a work of press history that considers how the music press represented permissive social change for their youthful readership. Read by millions every week, the music press provided young people across the country with a guide to the sounds, personalities and controversies that shaped British popular music and, more broadly, British culture and society. By analysing music papers and oral history interviews with journalists and editors, Patrick Glen examines how papers represented a lucrative entertainment industry and mass press that had to negotiate tensions between alternative sentiments and commercial prerogatives. This book demonstrates, as a consequence, how music papers constructed political positions, public identities and social mores within the context of the market. As a result, descriptions and experiences of social change and youth were contingent on the understandings of class, gender, sexuality, race and locality.