Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this gripping account of her work, Marianne Franke-Gricksch speaks from her experience as a teacher and therapist, describing how systemic ideas enable fundamentally new and effective learning and encourage creative cooperation between students, teachers, and parents. Rather than viewing the participants in this process as isolated individuals, she shows how people and their environment constantly influence and change each other. Franke-Gricksch's own systemic view connects Bert Hellinger's work on the power of one's bond with his or her family of origin with various other approaches within systemic theory. The author's reports are consistently supported by practical examples from the everyday classroom situation. Especially fascinating is the children's enthusiasm and array of ideas that they use to pick up and transfer the new impulses and procedures. Readers who are new to these methods will also be amazed at the powerful effect that is released by systemic thinking and action.