• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Vrije tijd
  3. You're CX'y And We Know It

You're CX'y And We Know It

Humanising Customer Experience in the World of Tech

Sharon Boyd, John Parker, Mark Parker
Paperback | Engels
€ 12,95
+ 25 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

If you're a leader or aspiring leader who wants to rock your Customer Experience - in a straight forward and practical way then this is the book for you. We share our on the job learnings from sixty combined years of business, leadership, operations, tech and customer experience.

Learn something, have fun, transform your business and yourself at the same time. You'll laugh, grow and hopefully enjoy it! The chapters are short enough to read over a cuppa, and can be read in any order so you can dip in and out with us any time you need a lift or a good poke.

We have packed it full of real life examples, anecdotes, inspirational quotes and key takeaways. We have zero pomp and a whole lot of spunk.

Step into the world of CX in Tech - you're CX'y and we know it!

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
222
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781916312029
Verschijningsdatum:
31/05/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
285 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 25 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.