Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

You can be young and an architect

Hugues Jallon
Paperback | Frans, Engels
€ 19,00
+ 38 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Enjoy !

Ce récit a pour but de montrer ce que l'on ne lit jamais dans les ouvrages d'architecture : les erreurs à ne pas commettre ; quelques conseils à de jeunes architectes qui, comme nous ; ont décidé de se lancer. Nous racontons, par une sorte d'agenda illustré, les différents épisodes de notre parcours et de celui d'autres jeunes agences qui nous ont aidés à enrichir notre témoignage. On y apprend à quel point la profession est en train de changer de même que les outils et les technologies : la communication prend une place primordiale dans le développement d'une agence, le travail autour du réseau devient indispensable. Ce livre parle du métier et de son quotidien.

Il rappelle que les projets sont le fruit des idées, les idées le fruit des expériences et les expériences des histoires de femmes et d'hommes.



Enjoy !

The purpose of this account is to reveal that which is never mentioned in books on architecture : the errors to avoid, and a few handy hints to young architects who, like us, have decided to launch themselves into the grownup world of architecture. It is a sort of illustrated diary detailing the various episodes of our journey as well as those of certain agencies who have accompanied us. It reveals to what point the profession, its tools and technologies are undergoing change, and explains the vital role played by communication in the growth of an agency. A networked approach has now become indispensable. The book discusses the profession and its day-to-day activities. It is also a reminder that projects are the fruit of ideas, ideas the fruit of experience and that experience is neither more nor less than the result of the everyday occurrences and incidents that form us and make us what we are.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans, Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782871431923
Verschijningsdatum:
25/06/2008
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
230 mm x 290 mm
Gewicht:
575 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 38 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.