Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

X: The Experience When Business Meets Design

Brian Solis
Hardcover | Engels
€ 36,45
+ 72 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Welcome to a new era of business in which your brand is defined by those who experience it.

Do you know how your customers experience your brand today?

Do you know how they really feel?

Do you know what they say when you re not around?

In an always-on world where everyone is connected to information and also one another, customer experience is your brand. And, without defining experiences, brands become victim to whatever people feel and share.

In his new book X: The Experience When Business Meets Design bestselling author Brian Solis shares why great products are no longer good enough to win with customers and why creative marketing and delightful customer service too are not enough to succeed. In X, he shares why the future of business is experiential and how to create and cultivate meaningful experiences.

This isn't your ordinary business book. The idea of a book was re-imagined for a digital meets analog world to be a relevant and sensational experience. Its aesthetic was meant to evoke emotion while also giving new perspective and insights to help you win the hearts and minds of your customers. And, the design of this book, along with what fills its pages, was done using the principles shared within.

Brian shares more than the importance of experience. You'll learn how to design a desired, meaningful and uniform experience in every moment of truth in a fun way including:

  • How our own experience gets in the way of designing for people not like us
  • Why empathy and new perspective unlock creativity and innovation
  • The importance of User Experience (UX) in real life and in executive thinking
  • The humanity of Human-Centered Design in all you do
  • The art of Hollywood storytelling from marketing to product design to packaging
  • Apple's holistic approach to experience architecture
  • The value of different journey and experience mapping approaches

The future of business lies in experience architecture and you are the architect.

Business, meet design.

X

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118456545
Verschijningsdatum:
19/10/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
246 mm x 193 mm
Gewicht:
816 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 72 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.