Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hannah Kilham (1774-1832) was a missionary whose aim in her work in the Gambia and Sierra Leone was to teach children in their own indigenous languages rather than in English. In order to do so she learned the Wolof language from African sailors in London and later, in Sierra Leone, collected specimens of thirty languages through her encounters with freed slaves. The first of two publications reissued in this volume, Kilham's Report on a Recent Visit to the Colony of Sierra Leone (1828), discusses the state of education in the colony as well as the general condition of its people. The second, Claims of West Africa to Christian Instruction through the Native Languages (1830) also discusses the system of education, outlining the process of tuition, and emphasising the need for Bible translations into African languages. For more information on this author, see http: //orlando.cambridge.org/public/svPeople?person_id=kilhha