Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study examined the literate products and practices of children at an after school computer club known as Club Proteo. The participants in this study were children at a local after school computer club for children whose ages ranged from 5 to 12 years old. The analysis was grounded on a cultural historical activity theory (CHAT), coupled with a New Literacies Study (NLS) approach to literacy. I used an ethnographic approach (Spradley, 1980) to gather and analyze data regarding the participants' literate practices and the literate products over the course of one academic year (September 2001 through June 2002). Over these nine-months, 567 children's writing products and 719 undergraduate fieldnotes were collected. Results of the study bring to light the magnitude and range of literate practices and products at Club Proteo as tied to the larger social structure and practices of the club during the target year. Also, results suggest the importance of adult roles in children's in writing. This study offers a paradigm for further examination of writing at Club Proteo and at other after school environments.