Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Writing Business

Genres, Media and Discourses

Francesca Bargiela-Chiappini, Catherine Nickerson
Paperback | Engels | Language in Social Life
€ 67,95
+ 135 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Writing Business: Genres, Media and Discourses offers an analysis of the genres and functions of written discourse in the business context, involving a variety of modes of communication. The evolution of new forms of writing is a key focus of this collection and is only partly attributable to the ever increasing application of technology at work. Alongside machine-mediated texts such as electronic mail and computer-generated correspondence, the contextualised analyses of both traditional genres such as facsimiles and direct mailing, and of lesser studied texts such as invitations for bids, contracts, business magazines and ceremonial speeches, reveal a rich complexity in the forms of communication evolved by organisations and the individuals who work within them, in response to the demands of the social, organisational and cultural contexts in which they operate. This rich textual variation is matched by a discussion of a range of methodological approaches to the development of business writing skills, including rhetorical analysis, organisational communication analysis, social constructionism, genre analysis and survey and experimental methods. Using authentic data and benefiting from a fresh, interdisciplinary approach, the volume will be of interest to students and researchers of business communication, Language for Specific Purposes (LSP), English for Specific Purposes (ESP), and sociolinguistics.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
356
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780582319851
Verschijningsdatum:
1/11/1999
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
137 mm x 213 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 135 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.