Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The first volume of the serial is dedicated to writing, merely for the reason that writing can still be considered in language education to be a skill to which little attention is paid, where as discourses on listening, reading, and especially speaking experienced major advances over the last two decades. With the intention to question this rather international tendency from as many as possible different perspectives, this book unifies articles from Switzerland and Italy, Denmark, Germany, and the US, dealing with French, Italian, German, and English as foreign or second languages in all levels of instruction. The aim of this first volume is mainly to encourage the understanding of an expanded function of writing in the field of language education, in theoretical terms and within the framework of classroom practice. Writing is understood here not only as a tool for recording knowledge but also as a means of developing it. Writing seen as such reaches beyond the realm of a foreign language, connecting the learner's expertise of his/her native language and culture with the ones to be studied. When we acknowledge language as a social phenomenon, the potential uses of writing for learning across the curriculum are revealed.