Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Writing a critical literature review is sometimes the greatest difficulty encountered by graduate students in the process of writing graduate theses or dissertations. Based on analysis of writing samples and in-depth interview data, this study investigated five Chinese graduate students' experiences with writing a literature review at a medium-sized university in Canada. These students, from five subject areas, held different perceptions of a literature review, and saw the writing challenges they encountered mainly as linguistic problems, especially regarding vocabulary and accuracy at the sentence level. The strategies they used in the composing process were diverse, with different individuals relying on them to different degrees. Findings from this study suggest that Chinese graduate students need assistance to adjust to the new academic environment and writing genre expectations. This book will help faculty members to better understand ESL graduate students' struggle with writing a literature review in English for academic purposes, and might also assist universities in designing suitable language courses based on ESL students' needs.