Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With all the jumble of human disagreements, how can we know? Can the Christian church think coherently about knowledge? Can it regain confidence in teaching what it knows? In an increasingly divided and pessimistic postmodern world this book offers a theology for epistemology and for pedagogy that aims to be faithful and fruitful. Building on Karl Barth, it argues that God's knowing guides how humans know. We should imitate God's epistemic stance--his love--for that is the best model for knowing anything. The Trinitarian theme in Barth identifies three key concepts: committedness, openness, and relationality. These mean being committed and open towards what we wish to know. Relational open committedness also profoundly clarifies and shapes what love means in knowing and in teaching. This book unpacks an epistemology and pedagogy of love. Wouldn't you love to know?