Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vocational education is an interface between practical and theoretical knowledge involving both work-related general knowledge and practical knowledge generated at work. The contributions cover many features of VET (Vocational Education and Training) in a global world. Part one examines VET's work-relatedness as education marked by social or group (rather than individual) dynamics, and is inductive and practice-oriented. The second part of this volume critically examines features of vocational education policy that are central to a number of present-day global social and economic concerns in light of changes in apprenticeship policies, information technology, structural adjustment, crises in youth culture, and shifting regional political and economic agendas. Global VET concerns are presented from national conditions of Argentina, Australia, Austria, Canada, Cuba, Denmark, Germany, Norway, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland and the USA.