Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Work Stress and Coping the authors provide an historical account of workplace stress, taking a broad approach by integrating the macro forces impacting the micro, and highlighting what the research in the field tells us about the changing nature of work so that individuals and organizations can create more livable working environments.
With an emphasis on the growing influence of globalization, the book explores the forces of change within contemporary societies and assesses how they have fundamentally changed the nature of work and the direction of research into stress and coping.
Capturing the history, context, critique and transformation of theory into practice, the authors offer an insight into how managers and businesses have failed, the effects this has had on how work is experienced, the evolution and relevance of existing theories and suggest alternative methods and future directions.
Suitable reading for students of HRM, Organisational Behavior and Occupational Psychology.