Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Woo, Wow, and Win E-BOOK

Service Design, Strategy, and the Art of Customer Delight

Thomas A. Stewart, Patricia O'Connell
E-book | Engels
€ 15,99
+ 15 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

In this pioneering guide, two business authorities introduce the new discipline of Service Design and reveal why trying new strategies for pleasing customers isn’t enough to differentiate your business—it needs to be designed for service from the ground up.

Woo, Wow, and Win reveals the importance of designing your company around service, and offers clear, practical strategies based on the idea that the design of services is markedly different than manufacturing. Bestselling authors and business experts Thomas A. Stewart and Patricia O’Connell contend that most companies, both digital and brick-and-mortar, B2B or B2C; are not designed for service—to provide an experience that matches a customer’s expectations with every interaction and serves the company’s needs. When customers have more choices than ever before, study after study reveals that it’s the experience that makes the difference. To provide great experiences that keep customers coming back, businesses must design their services with as much care as their products.

Service Design is proactive—it is about delivering on your promise to customers in accordance with your strategy, not about acceding to customer dictates. Woo, Wow, and Win teaches you how to create "Ahhh" moments when the customer makes a positive judgment, and to avoid Ow" moments—when you lose a sale or worse, customer trust.

Whether you’re giving a haircut, selling life insurance, or managing an office building, your customer is as much a part of your business as your employees are. Together, you and customers create a bank of trust; fueled by knowledge of each other’s skills and preferences. This is Customer Capital, the authors explain, and it is jointly owned. But it’s up to you to manage it profitably.

Innovative yet grounded in real world examples, Woo, Wow, and Win is the key strategy for winning customers—and keeping them.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
336
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780062415707
Verschijningsdatum:
28/11/2016
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 15 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.