Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Women's Experimental Poetry in Britain 1970-2010: Body, Time and Locale presents the history and current state of a critically neglected, significant body of contemporary writing and places it within the wider social and political contexts of the period. Ranging from Geraldine Monk's ventriloquizing of the Pendle witches to Denise Riley's fiercely self-critical lyric poems, from the multi-media experiments of Maggie O'Sullivan to the globally aware, politicised sequences of Andrea Brady and Jennifer Cooke, David Kennedy and Christine Kennedy theorise women's alternative poetries in terms of Julia Kristeva's idea of 'women's time' and in terms of the female poetic voice constantly negotiating with dominant systems of representation. They also offer a much-needed re-theorising of the value of avant garde practices.