Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Most published research on the superintendency has failed to examine the voices of female superintendents. Today, white males make up approximately 85% of superintendents, rendering female responses to the superintendency almost nonexistent. Women Leading School Systems, commissioned by the American Association of School Administrators (AASA), provides a historical overview of women in top leadership positions. This study examines what drives some female educators to accept the challenge of becoming a superintendent and what drives others to remain in middle management. The authors also profile a number of women who spend their lives at the top of the school system. This comprehensive book is the only national study entirely dedicated to women's leadership.