Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der langfristige Erfolg von Unternehmen hängt immer stärker davon ab, inwiefern diese in der Lage sind, den Produktionsfaktor Wissen zu generieren, intern zu transferieren und zu integrieren. Themenspezifische Wissensnetzwerke, so genannte Communities of Practice (CoPs), wurden als Instrumente des Wissensmanagements in den letzten Jahren zunehmend diskutiert und eingesetzt.
Katja Zboralski geht folgenden Fragen nach: Was sind CoPs und was kennzeichnet CoPs in Unternehmen? Welche Faktoren beeinflussen die Interaktion zwischen den Mitgliedern einer Community? Worauf gründet sich das Potenzial von CoPs? Welche konkreten Auswirkungen können CoPs haben? Auf der Basis einer fundierten theoretischen Analyse führt die Autorin eine großzahlige empirische Untersuchung von CoPs eines multinationalen Unternehmens durch. Die Ergebnisse zeigen, dass CoPs nützliche Instrumente des Wissensmanagements sind. Darüber hinaus verdeutlichen sie die Bedeutung einer aktiven Managementunterstützung sowie des Community-Brokers.