Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wissen ist die entscheidende Ressource, um in Zukunft wettbewerbsfähig und innovativ zu sein und die Mitarbeiter sind der Schlüssel dazu. Edgar K. Geffroy ist überzeugt davon, dass das Wissen und die Innovationskraft der Mitarbeiter das entscheidende Kapital im digitalen Zeitalter sind. Hoch qualifizierte Arbeitskräfte sind Wissenskrieger für ihre Unternehmen und somit der Motor für innovatives Wachstum. Und diejenigen werden dabei gewinnen, die es schaffen, dieses Wissen mit den Möglichkeiten der Digitalisierung zu verbinden. Superbrain-Unternehmen im Silicon Valley, im chinesischen Shenzhen oder im südkoreanischen Seoul machen vor, wie dort gesammeltes Wissen bewahrt, strukturiert und punktgenau eingesetzt und damit der Wettbewerb komplett auf den Kopf gestellt wird. Wie eine solche Zukunftsstrategie aussieht und wie Unternehmen das Potenzial ihrer Mitarbeiter freisetzen können, zeigt Geffroy in seinem neuen Buch.