Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the quarter of a century since three mathematicians and game theorists collaborated to create Winning Ways for Your Mathematical Plays, the book has become the definitive work on the subject of mathematical games. Now carefully revised and broken down into four volumes to accommodate new developments, the Second Edition retains the original's wealth of wit and wisdom. The authors' insightful strategies, blended with their witty and irreverent style, make reading a profitable pleasure. In Volume 3, the authors examine Games played in Clubs, giving case studies for coin and paper-and-pencil games, such as Dots-and-Boxes and Nimstring. From the Table of Contents: - Turn and Turn About - Chips and Strips - Dots-and-Boxes - Spots and Sprouts - The Emperor and His Money - The King and the Consumer - Fox and Geese; Hare and Hounds - Lines and Squares