Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Wine Marketing and Sales, Third Edition

Success Strategies for a Saturated Market

Liz Thach, Paul Wagner, Janeen Olsen
Paperback | Engels
€ 104,45
+ 208 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The current US and global wine markets are practically unrecognizable from when the second edition of this text was published. Wineries can ship directly to their customers in 45 US states. Seventy percent of Americans are online. Advanced packaging tech can reveal chemical spoilage, verify provenance, and can even talk (virtually).

This new, third edition of the bestselling wine marketing book in the English language explores these and many more new and surprising features of the modern wine marketing landscape.

  • Social Media Marketing & Ecommerce
  • Digital Marketing & Wine Delivery Applications
  • New Trends in Packaging, e.g. Augmented Reality Labeling
  • Sales and Marketing Metrics
  • Complete Regulatory Compliance
  • Going Mobile with Website Strategies
  • Supply Chain Management
  • The Promise of Direct-to-Consumer Sales
  • The New Demographics of Wine Consumption & Wine Tourism

Wine Marketing and Sales covers every conceivable aspect of marketing and selling wine, from basic theory and principles, to the practical application of sales and marketing strategies in the real-world, brand-saturated marketplace. This book puts new and powerful tools into the hands of veteran brand managers and the vast bank of wine marketing knowledge within reach of the untrained winery owner desperate for a foothold.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
450
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781935879435
Verschijningsdatum:
1/06/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
775 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 208 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.