Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Windows on Mathematical Meanings

Learning Cultures and Computers

Richard Noss, Celia Hoyles
Paperback | Engels | Mathematics Education Library | nr. 17
€ 259,45
+ 518 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book is the culmination of some ten years' theoretical and empirical investigation. Throughout this period, we have come into contact with many who have stimulated our thinking, some of whom belong to the community of Mathematics Educators. Our membership of that community has challenged us to make sense of some deep issues related to mathematical learning, especially the cognitive and pedagogical faces of mathematical meaning- making. Alongside this community, we are privileged to have been part of another, whose members are centrally concerned both with mathematics and educa- tion. Yet many of them might reject the label of Mathematics Educators. This community has historically been clustered around what is now called the Epistemology and Learning Group at the Massachusetts Institute of Technol- ogy. Their work has focused our attention on cognitive science, ethnography, sociology, artificial intelligence and other related disciplines. Crucially, it has forced our awareness of the construction of computational settings as a crucial component of the struggle to understand how mathematical learning happens. We have sometimes felt that few have tried to span both communities. Indeed, an analysis of the references in the literature would, we are sure, reveal that the two communities have often ignored each other's strengths. One reason for writing this book is born of our hope that we might draw together Mathematics Educators and mathematics educators, and assist both communities in recognising that there are insights that might be derived from each other.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
278
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 17

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792340744
Verschijningsdatum:
30/06/1996
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
157 mm x 235 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 518 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.