• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Windows on Mathematical Meanings

Learning Cultures and Computers

Richard Noss, Celia Hoyles
Hardcover | Engels | Mathematics Education Library | nr. 17
€ 209,95
+ 419 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book challenges some of the conventional wisdoms on the learning of mathematics. The authors use the computer as a window onto mathematical meaning-making. The pivot of their theory is the idea of webbing, which explains how someone struggling with a new mathematical idea can draw on supportive knowledge, and reconciles the individual's role in mathematical learning with the part played by epistemological, social and cultural forces.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
278
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 17

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792340737
Verschijningsdatum:
30/06/1996
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 419 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.