Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Win / Loss Reviews

A New Knowledge Model for Competitive Intelligence

Rick Marcet
Hardcover | Engels | Microsoft Executive Leadership | nr. 23
€ 55,45
+ 110 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

An effective framework for strengthening competitiveness by learning from past deals and applying insights derived from them.

Every sales opportunity, whether won or lost, has useful nuggets of information that can be harvested and used to improve performance. When those pieces of information are aggregated, analyzed and made available for all to use, the organization's competitive position is greatly enhanced.

  • Reveals how to turn field sales teams, a mostly underutilized resource, into net producers of competitive intelligence
  • Exposes new and unconventional approaches for gathering and democratizing sales insights for a broad stakeholder audience
  • Presents a proven knowledge sharing model that is being adopted by major companies worldwide

Win/Loss Reviews shows how every company can improve top and bottom line performance by systematically capturing the key insights from deals that have been won, lost or delayed. While the book talks to decision makers and business strategists, the principles and disciplines explored are aimed at bridging the flow of competitive intelligence between sales and marketing, simultaneously providing insights and line-of-site to the dynamics affecting business performance.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 23

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118007419
Verschijningsdatum:
12/07/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 229 mm
Gewicht:
403 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 110 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.