Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
He was E. M Forster's 'favorite contemporary poet'. W. H Auden extolled his 'first-class visual imagination'. Stephen Spender considered his output 'among the best English poems written in the present century'. Yet for most readers, William Plomer (1903--1973) is now a faintly-remembered name. Born in Pietersburg, South Africa, Plomer settled in London in 1929, where he went on to occupy a central position in English letters. By the time of his death he had published ten books of poetry. In a voice impersonal and strange, Plomer's best poems reveal a mind that delights in the 'sensory, pictorial and plastic' (though not, as he thought, at the expense of the metaphysical).