Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do top companies such as Disney, Apple, Chik-Fil-A, Southwest, and QuikTrip continue to thrive while many American companies just struggle to survive? In this controversial management guide, Clark points out the "Elephant In the Room" plaguing the American economy while providing the action steps all business owners and entrepreneurs need to know when it comes to effectively managing in a dumb, dishonest, and distracted America. Clay Clark asks the tough questions very few seem to be asking when it comes to the nation's struggling employment figures. Is it really possible that over 10% of the American population is really too dishonest, too dumb, and too distracted to be employable? Could we simply have over 10% of the American population who would prefer to be unemployed in order to cash their government checks? As a successful serial entrepreneur and one of the nation's top business consultants, Clay Clark has spent thousands of hours consulting to a very wide variety of industries as well as entertained and educated nearly 1,500 audiences since 1999 including Bama Companies, Farmers Insurance, Hewlett Packard, QuikTrip, and Valspar Paint. Using insights and relevant data from his first-hand consulting experiences, credible research studies, and his own businesses, Clark provides the American entrepreneur with a practical and proactive approach to managing employees effectively. By using the winning best-practice strategies found within Will Not Work For Food, you can dramatically increase your profitability and the overall success of your organization.This book will challenge you and make you laugh as you learn what you need to know to grow your organization in a time when a large number of Americans are unemployable.